Anunț concesionare
1. Denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail ale autorității
contractante: Comuna Marca, Strada Principală, nr. 137, județul Sălaj, telefon 0260.679.663,
fax 0260.679.778, e-mail primariamarca@yahoo.com.
2. Denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail ale biroului de
la care se poate solicita documentația de atribuire. Dacă este cazul, costul și condițiile de
plată în vederea obținerii documentației de atribuire: Registratură – Comuna Marca, Strada
Principală, nr. 137, județul Sălaj, telefon 0260.679.663, fax 0260.679.778, e-mail
primariamarca@yahoo.com. Documentația se poate obține gratuit în urma unei solicitări
prealabile.
3. a) Locul prestării serviciilor: Comuna Marca, județul Sălaj, cu satele aparținătoare Leșmir,
Marca (reședința), Porț și Șumal.
b) Obiectul concesionării, natura și dimensiunea prestărilor: Serviciul de utilitate publică de
distribuție a gazelor naturale pentru Comuna Marca, Județul Sălaj, reprezentând ansamblul
activităților și operațiunilor desfășurate de către concesionar pentru sau în legătură cu
activitatea de distribuție a gazelor naturale în cadrul perimetrului concesiunii conform
precizărilor din caietul de sarcini și cu respectarea legislației în vigoare, în baza art. 8 din H.G
209/2019.
c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani.
4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 22/05/2024, Ora 10.00.
b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Marca, Strada Principală, nr. 137,
județul Sălaj, telefon 0260.679.663, fax 0260.679.778, e-mail primariamarca@yahoo.com,
cod poștal 457230.
c) Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele: Limba romană.
d) Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 22/05/2024, Ora 10:30, Comuna Marca, Strada
Principală, nr. 137, județul Sălaj, telefon 0260.679.663, fax 0260.679.778, e-mail
primariamarca@yahoo.com, cod poștal 457230.
5. Condițiile personale, tehnice și financiare pe care trebuie să le îndeplinească ofertanții:
Conform cerințelor din documentația de atribuire.
6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: Conform cerințelor din documentația de
atribuire.
7. După caz, procentajul minim din lucrări care trebuie acordat părților terțe: Conform
cerințelor din documentația de atribuire.
8. Data trimiterii spre publicare a anunțului de participare: 03/04/2024
9. Denumirea și adresa organismului competent de rezolvare a contestațiilor și, după caz, de
mediere. Informații exacte privind termenele de depunere a contestației și, după caz,
denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail ale biroului de la
care se pot obține aceste informații: Tribunalul Sălaj, str. Tudor Vladimirescu, nr. 10, cod
poștal 450067, telefon şi fax: 0260.611.551, e-mail: tr-salaj-reg@just.ro, Municipiul Zalău.